zaterdag 8 september 2012

Ik leef nog, alleen een beetje druk!

He, even weer een berichtje vanuit Het P(l)akhuis, Nog dit weekend druk met gasten en daarna lijkt het iets rustiger te worden. We hebben de feestweek weer achter de rug. Niet alleen het Euifeest hier van Hasselt maar ook ons 5 jarige bestaan als winkel welke we gelijk met het Euifeest vierde. We hadden een spetterende aanbieding van 50% op alles en dat was te merken! Ze hebben de deur plat gelopen. Wat hebben we verschrikkelijk veel klanten gezien. De schappen zijn half leeg en dus afgelopen week weer veel nieuwe spullen besteld! Heerlijk, kan de winkel straks weer helemaal opnieuw gestyled worden. Van quilten is niks terecht gekomen maar als ik 's avonds afgepeigerd op de bank zat heb ik nog wel wat kunnen breien. Dus toch nog wat te laten zien van afgelopen weken.





De onderste sjaal is een HeMa project. Marie-Joze is ook bijna klaar met de sjaal en zal hem dan ook tonen. We hebben samen de wol gekocht dus deze keer niet veel variatie. Vandaag nog genieten van een heerlijke nazomer!! Fijn weekend allemaal! Binnenkort kom ik jullie blogs weer een bezoekje brengen.

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sjaals zijn het. Ik ben er jaloers op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende sjaals en wat kan jij toch mooi fijn breien, dat lukt mij nooit.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een waar breikunstenares!
    Ik denk dat in een mum van tijd heel jouw stadje aan het breien is,...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 51 jarig bestaan van de winkel en wat een prachtige sjaals heb je weer gebreid. Wat zat het trouwens een feest zijn geweest bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Heleen wat zijn je sjaals weer prachtig geworden. Ondanks je drukke leven komt er nog heel wat moois uit je handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je winkeltje en wat kun je toch mooi breien, deze sjaals zijn ook weer zo mooi..........gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je shawls zijn echt heel mooi geworden , en knap dat je er toch nog energie voor had na z'n lange dag hard werken.....
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed dat je het zo druk had natuurlijk, maar jammer dat het handwerken dan even op een lager pitje komt. Mooie sjaals zijn het.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beeldschone shawls laat je zien! Ik vind het heel knap,
    dat je dat na zulke drukke dagen nog hebt kunnen maken.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn de jaals prachtig zeg en dat terqijl je eigenlijkk gevloerd op de bank ligt! Knap hoor groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik leef ook nog, bij mij van hetzelfde laken een pak. Druk met van alles, geen zin in bloggen, hoewel.... gisteren heb ik me er weer eens op gestort LOL
    Prachtige sjaals zie ik hier. Wow, jij bent echt goed in breien, trouwens in nog wel meer dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. kekke breisels, meis, en wat fijn dat je een hoop volk over de vloer had: in winkel en in bed........nou ja, wat zeg ik nu?? In je B&B, natuurlijk, wat zullen de mensen wel van je denken!!
    Hou vol, he, liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo ... hopelijk heb je een beetje tijd om bij te komen?! Welverdiend zou ik zo zeggen! Dat heet moe maar voldaan he?! liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je 5 jarig bestaan van jullie zaak. De sjaal is klaar maar wacht nog op een badje van Eucalan. Beide sjaals zijn erg mooi geweest

    BeantwoordenVerwijderen