maandag 12 augustus 2013

Weer een quilt en heel veel fluffy wol!

Weer is er een quilt afgemaakt. Ook deze lag al een tijd op alleen een biesje te wachten. Morgen gaat hij naar Jopies Dromenquilt en dan kan er een kind blij mee worden gemaakt.


En dan nu wollige zaken.
Weer twee draadjes klaar.

En ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken en eens een lontje geverfd.
En toen had ik de smaak te pakken!! Tjonge jonge wat is dat leuk!!! Klungelen met verf en kleurtje!! En omdat het nog steeds lekker weer is zijn het een heleboel gekleurde wolletjes geworden. Dan kan ik van de winter ze allemaal lekker spinnen.






En zo houden we ons nog ff lekker bezig!!
Oh, en nog een breiwerkje! Wel een speciale. Gebreid met een van mijn eerste gesponnen draadjes.

En nu weer snel verder breien!! DAAAAAAAGGG!!




7 opmerkingen:

  1. Het is echt weer ongelofelijk wat ik altijd bij jou zie Heleen, zoveel wolletjes! je lijkt Feikje wel, heb je ze geverfd met landscape verf of iets anders? en dan van die mooie wol gesponnen, echt geweldig, ik zei het al eerder, jij moet wel pokon eten.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi! dat verven is echt verslavend.. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dan, wat heb jij weer een hoop gedaan en wat zal het genieten worden voor je als het winter is.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daarom was het hier zo stil, je bent volop aan het verven en spinnen. Jij hebt echt de smaak te pakken zo te zien. hele mooie combinaties van kleuren. Wat een prachtig quiltje ga je inleveren bij Jopie. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, maak me gek. Wat een mooie geverfde wolletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dit er prachtig uit!! Geweldige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou zeg, je hebt zeker de smaak te pakken. Wat een mooi gekleurde wolletjes allemaal, en zo veel! Hartstikke leuk!
    Ik vind je droomquiltje een snoep, zo fijntjes. Die zie je niet zo veel. Morgen krijg ik er weer 3....

    BeantwoordenVerwijderen