zaterdag 14 april 2012

Update CWD Quilt april 2012

Vandaag is het alweer de 14de. Ik heb de laatste weken niet veel aan mijn CW gewerkt. Op het quiltweekend had ik de top in elkaar. Nu is het een kwestie van papier weghalen achter de blokken met PP. VEEEEEEELLLLLLL werk! Maar ik probeer daar ook weer elke avond even mee aan de gang te gaan. Doorquilten ga ik niet zelf doen. Dat laat ik door Anne doen. Zij heeft een longarm en quilt voor klanten hun quilts prachtig door! En nu de foto's. Voorlopig dus de laatsten!
Als je de blokken stuk voor stuk wil zien dan vind je ze in dit album

Zo doe je dat dus! Een foto maken van een quilt die 2,50 meter in het vierkant is!
Straks even een rondje langs de andere dames.

17 opmerkingen:

  1. Hij is wel prachtig geworden!!!

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super ! En op die manier een foto maken komt me maar al te bekend voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig! een donkere rand doet het heel goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Heleen, die rand maakt het plaatje compleet!
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha, daar is ze weer...........:)
    wat een piepklus, al die papiertjes weghalen!!!
    fijn weekend, liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi. Jij ook gefeliciteerd met je prachtige top. En de jouwe is nog veel groter. Kan me voorstellen dat je die niet zelf gaat doen. Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gedaan Heleen! Hij is in het echt veel mooier dan op de foto. Wat een gedoen he om al dat papier weer weg te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij ligt er mooi strak bij Heleen, halsbrekende toeren uithalen om hem goed op de foto te krijgen, leuk is dat he.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hetis al gezegd, maar wat een mooie rand! (en de binnenkant natuurlijk ook hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, Heleen! Wat een prachtig resultaat... Indrukwekkend hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd wat een plaatje is het geworden helemaal geweldig, knap gedaan hoor. En die rand eromheen helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super je quilttop.
    Ik nam mijn foto ook vanop de tuintafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij ziet er echt geweldig uit, die stof erom heen is ook zo mooi, ik zie ook op tegen het weghalen van het papier, maar ja zal wel moeten toch! Veel plezier met de steekjes,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig!!!
    Nog even doorbijten en je kan hem laten doorquilten...
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb alleen de papiertjes gezien, haha. Maar nu de hele quilt. Wat is hij MOOI!! Ik zie nog steeds die Japanse voor mijn ogen...... Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh boy, what a beautiful quilt, and I like the way you took the picture! It looks like you had lots of fun with it.
    KATRIN W.

    BeantwoordenVerwijderen