woensdag 10 oktober 2012

Sokken en meer gebrei.

Vandaag de brei update. Weer iets af. Een paar sokken waar ik al maanden geleden mee was begonnen. Ik had ze in de winkel liggen en breide er dus alleen aan als ik daar was. Elke keer een paar toeren en je hebt toch een paar sokken erbij.

Het is nu duidelijk kouder buiten dus mooi optijd af. Heerljk kan ik weer een nieuw paar starten. 
Sokken is altijd een leuk klusje zo erbij.
De topdown trui is weer iets verder. Hier een paar foto's. Inmiddels heb ik een klein stukje mouw gebreid.


Ik ben ook nog met 2 Rockefeller sjaals bezig. Hier alvast eentje op de foto.
Weer genoeg gebrei. De volgende keer zal ik foto's laten zien van de nieuwe inrichting van de winkel.

12 opmerkingen:

  1. Lekkere warme sokken voor DH. Is je trui af als ik op bezoek kom? De rockfeller schiet ook al aardig op. Hier gaat ie ook goed. ik lig op schema.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt, niet het breien op zich maar steeds weer het patroon te blijven volgen als je iedere keer maar een paar naalden brei! Ze zijn weer gaaf! Maar die sjaal is echt schitterend! Ik zag he al hier en daar op een blog en ben er weg van, kon ik nu maar breien! LOL! Je trui wordt echt heel bijzonder, ik vind het wel een heel originele manier van breien en zo gaaf staat het op de pop! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig breiwerk. Ik ben het helemaal met lida eens hoe krijg je het voor elkaar.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie breisels laat je zien! De sokken zijn heerlijk en
    mooi, en de topdown trui wordt een plaatje, maar het allermooist vind ik toch die shawl worden (lijkt me trouwens
    bijzonder ingewikkeld...)
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent druk bezig, leuk ! Was net bij de handwerkwinkel in het dorp en je merkt dat dit de tijd is dat er meer gebreid wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sokken. Je trui wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben jij toch druk, en je kan het nog zo mooi ook, hier ligt er ook een paar sokken die nog niet af zijn en wanten, maar ik ben een luie breister, ik quilt liever ;-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik word blij bij het zien van de mooie breiwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bezige bij, wat laat je weer mooie dingen zien. Gezellig om 's avonds weer een breiwerkje op te nemen. Ben er ook weer mee begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kan die trui zo mooi showen op die pop! Als je deze kant op komt, neem je dan zo'n sjaal mee om me te laten zien??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allemachtig wat mooi weer Heleen, sinds ik zelf brei weet ik wat voor werk het is, enne......doe je ook nog aan quilten of staat dat nu op een laag pitje?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Heleen,
    I see you have been knitting a lot! The socks are nice, and the top you work on is very nice also.
    KATRIN W.

    BeantwoordenVerwijderen