donderdag 21 maart 2013

Nog wat draadjes en breisels zien?

Ruim 2 weken geleden het laatste berichtje. Ik zit al een hele tijd te denken moet ik niet wat schrijven? Maar ja wat? Ik begon dit blog met allemaal quilt verhalen en natuurlijk af en toe de winkel en dan meerdere verbouwingen in huis, maar momenteel is het rustig. Op alle drie gebieden eigenlijk. Quilten ligt stil, winkel is altijd rustig in deze tijd en de verbouwingen zijn geweest. Foto's van de helemaal affe keuken houden jullie nog te goed want idd hij is nog niet helemaal af. Laaste kastje komt morgen aan en wordt volgende week geplaatst. Maar dit blog dus.........ik brei veel testknits en spin dus ook sinds kort. Maar ja hebben jullie zin om dat weer te zien? Het zoveelste paar sokken en weer een rij sjaals? Gesponnen draadjes (saai nog) en gekochte wolletjes??? Nou, ik gooi het maar in de strijd en als jullie er niks aan vinden dan klik je maar snel door. Hier gaan we.





Zo, alles overleefd? Moet wel als je dit nog kan lezen. Niet alles de afgelopen 2 weken gemaakt natuurlijk maar wel de afgelopen 2 maanden denk ik zo ongeveer. De trui was ik al een tijd terug mee begonnen. Was toen halverwege en gewoon maanden niks aan gedaan. Die heb ik 2 weken geleden weer opgepakt. 
Oke dan nu mijn draadjes.


Die bruinen zijn natuurlijk erg saai, maar ja, je moet oefenen, he! De onderste wordt al echt leuk.
En dan nog een paar mooie aankopen.





En nog wat spinwol......





Zo, het is klaar hoor! Meeste saaie blog ever! Fijn dat je nog leeft! Zal ik maar stoppen met bloggen?
 Oh, maandag geef ik mijn eerste breiles. hahahaha, hoop dat ze het overleven!

19 opmerkingen:

  1. Nee, niet het meest saaie blog ever en niet stoppen, want dat zou ik heel jammer vinden.
    Het hoeft niet altijd over quilten te gaan om gezellig te zijn.
    Ik geniet van je foto's van de wol en de breisels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Breiles wanneer, waar???? Je laat weer prachtige breisels en draadjes zien. Ik zit kwijlend voor de PC. We moeten weer hoognodig iets samen gaan breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal niet saai, prachtig allemaal. Heerlijke wolletjes. En vertel gerust over het spinnen. Zou het zelf ook zo graag willen leren. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes ik leef nog, Heleen wat doe je me aan wat een verschrikkelijk LEUK blogje over je breiwerk, aankopen en spinsels. Vooral doorgaan met bloggen!! Breiles, wanneer?? Oeps dat zijn al 3 leerlingen zo te lezen (lol) Ik ga mijn shawl uit de wasmachine halen (spannend) Fijne dag, knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet stoppen hoor met bloggen. Je maakt zulke mooie breiwerken, daar kan ik toch nooit genoeg van krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor, het meest saaie blog hebben we weer overleefd. Maar ik snap jou niet, het ziet er hartstikke leuk uit en je hebt zoveel laten zien. is toch hartstikke mooi?????
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn toch keimooie dingen die je laat zien en bijna ieder blog is saai (sorry, medeschrijfsters). Dat van mij ook, altijd maar over quilten en ik weet het soms ook niet meer, hoor. Steeds maar weer een nieuw blok, weer een stukkie aan een quilt in wording enz. enz. Dat is ook bloedsaai en dan wil ik best wel reageren, maar wat moet ik zeggen? Ik vind alles altijd mooi, het kan soms mijn smaak niet zijn, maar dan is het toch mooi gemaakt. M.a.w. het is op mijn blog ook stil, soms lang, soms kort en soms gooien ze er gewoon een malware op, haha.......
    Doei, Heleen, groetjes van Inge en succes met je eerste breiles. Als ik dichterbij woonde, had je er een leerling bij LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PS: dat van het reageren gaat natuurlijk over andere blogs, die soms/meestal ook gewoon saai zijn........ nogmaals, net als de mijne.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb het makkelijk overleeft dit berichtje. Wat mooi allemaal. Graag nog meer van deze berichtjes.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tjonge, Heleen, kon het saaier!! Vervelende sjaals, rare bollen wol, al dan niet zelfgesponnen........tsss, wat een blogellende!!

    Gek mens: je maakt hartstikke kei gave dingen en voor ons is dat HELEMAAL leuk om ALLEMAAL te lezen, ja!!!
    En zouden we het niet leuk vinden, komen we niet meer........maar we zijn er allemaal, dus je blogjes zijn gewoon LEUK om te lezen!
    Amen!
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou niets saai hoor vind je sokken prachtig bijna zonde om ze aan te trekken en de sjaals schitterend. En daarbij zit je vest met gehaakte vierkantjes in grijs bruin ook nog steeds in mn hoofd!! Groetjes en lekker saaie verhalen blijven schrijven

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad een v r e s e l i j k saai blogje. Maar wat staan er mooie dingen in. Goh zeg, dat is echt voor lekkerbekken! Prachtig die breisels en nu nooit meer zeggen dat je blog sáái is. Van mij had je nog wel even mogen doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi allemaal en ja erg saai maar ook erg mooi en geweldig om te mogen zien en mee te mogen genieten van al het moois wat je hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wow, en nog eens wow... Waarom spaar je al die mooie dingen op tot één keer, Heleen?
    Het is stuk voor stuk schitterend om te zien, dus nee hoor.. ik vind het echt niet saai! De sokken vind ik helemaal het einde! Gewoon te mooi en te bijzonder om te dragen..
    Tot gauw!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had je blog voor vanavond bewaard om alles eens goed te bekijken en te bewonderen. Wat maak jij prachtig handwerk. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zulke saaie blogs mogen van mij vaker langskomen. Heb zitten genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kom maar op met deze NIET saaie blogs, het is genieten!!
    En hoe ging de breiles?
    En hoe is het met het keukengenieten???
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En dan nog zeggen dat je niks hebt te laten zien...kletsmajoor.....;-)
    Je bent maar een bezig bijtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk helemaal niet saai, ik kijk altijd even op je blog wat nieuws je op de naalden heb staan, Prachtige sokken komen voorbij en sjaals.

    BeantwoordenVerwijderen