vrijdag 28 februari 2014

Overzichtje februari!....wat vliegt de tijd.

En toen was het alweer de laatste dag van februari. Snel even een overzichtje van deze maand schrijven.
Begin van de maand eerst snel een paar sokken voor DH afgebreid.
En toen begonnen de Ravellenics!! Wat???? Jaaaa, dat is breien tijdens het Olymische spelen kijken. Zoveel mogelijk projecten breien en daar medailles voor winnen. LEUK!!! Werkt erg inspirerent. Dit is wat ik hebt gebreid.
Muts en polswarmers voor moeders
Muts voor zus
Sjaal nog zonder bestemming
Trui voor mezelf, de andere is naar zus gegaan.
testsjaal van eigen gesponnen wol.
Tussen de olymische spelen door naar de handwerk beurs. Natuurlijk nieuwe voorraad in slaan. Ik was er met drie hele lieve vriendinnen en kwam ook nog eens een heleboel leuke meiden (en jongens) tegen. 
 Bij Klazien hingen een aantal brei ontwerpen van mij op de stand. Toch best trots op!
(even de foto van het blog van Else geleend)
Als je ze nog wilt zien, ze staat dit weekend op de Crea beurs in Assen en dan heeft ze ze vast wel bij zich.
 Toen snel nog een paar wanten van de wol van de beurs voor dochter lief.
En nog een testsjaal van prachtige mohair van Rowan. 
En toen waren de Olymische spelen voorbij.......kon ik weer rustig aan doen.
Dus ben ik lekker gaan spinnen en wolletjes verven. Heerlijk al die verschillende dingen die je met wol kan doen.




Maandag een dagje bij mijn lieve vriendin Bettina geweest. Anne was daar ook en beiden ingewijd in de wereld van het spinnen. Er is zoveel over te vertellen. Maar ja...ben zelf natuurlijk behoorlijk wolgek!
Gisteren een dagje bij Else geweest en heerlijk wezen beppen en breien en wolletjes aaien.
En vandaag een dagje met manlief op stap. En dan is de vakantie weer voorbij.
En de maand dus ook! Volgende maand weer nieuwe wollige zaken!!

10 opmerkingen:

  1. Je bent weer erg vlijtig geweest. Veel plezier vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En de medailles laat je niet zien??? Volgens mij kreeg je dubbel goud!! Allemensen, wat een productie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij krijgt van mij ook een gouden plak, allemensen, wat heb jij veel gedaan!!!
    En leuke dingen ook nog......
    Gezellige dag gehad bij Else? Domme vraag, natuurlijk!
    Veel plezier vandaag met manlief, fijn weekend en liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige wollige dingen allemaal...;-)Ik heb verleden week ook eens bij iemand gekeken die aan het spinnen was...ziet er zo simpel uit maar toen ik het zelf probeerde viel het vies tegen!Ik denk dat dat spinnenwiel toch maar op zolder blijft staan voorlopig...;-)
    Mooie shawls heb je weergebreid..ik ben nu een granny -omslagdoek van Drops aan het haken,kan het ook niet laten...gezellig om je weer even te spreken op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij verdient echt de GOUDEN plak, wat een prestatie! Alle reden om trots te zijn op je eigen ontwerpen, ze zijn SCHITTEREND. Ik zie al weer veel mooie projecten aankomen, dat word SPINNEN. En het was SUPER gezellie van de week, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad gisteren en dan morgen bijkomen en terug naar het dagelijkse gebeuren. Fijn weekend knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je veel gedaan geweldig en wat is alles mooi. Je aankopen zijn ook erg mooi. En nu even nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemensen!! Maar goed dat de spelen niet langer duurden hihi, volgens mij kwam de rook van de pennen af! Gaaf allemaal, stuk voor stuk. Mooie garens!! liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. piep, wat een productiviteit en hoe mooi allemaal, genieten knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heerlijke productieve maand gehad, waar láát je al die medailles?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw breiwerk vliegt van de pennen, wat een geweldige productie weer.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen