dinsdag 13 maart 2012

CWDQ update 14 maart 2012

Het wordt lastig om een foto te maken. Staand op een stoel lukt het nog net. De kleuren komen alleen totaal niet tot zijn recht maar dat moeten jullie deze keer maar voor lief nemen. Inmiddels negen rijen aan elkaar. Nog 2 te gaan en de buitenste randen. De volgende update, in april, is de top klaar! Ik neem hem mee naar het quiltweekend dus dat moet lukken!! Het is wel zwaar werk om die rijen er aan te maken. Ik ga straks bij de andere dames even kijken hoe ver hun zijn. Inmiddels nadert iedereen het eind en dus worden er verschillende eindsprintjes ingezet! Heel leuk om te zien.

22 opmerkingen:

  1. Prachtig om te zien. Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi in bruin tinten !?!?!? Je zeegt dat de kleuren niet goed zijn, ik zie bruin tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Links boven naast dit stukje zie je de blokken langs komen en kan je de kleuren goed zien.

      Verwijderen
  3. Oh Heleen, wat is hij mooi. Al zijn de kleuren niet top (volgens jou) ik vind hem geweldig. Ook in deze kleuren. Wat ben jij productief zeg. Ik zie je blogje van even terug nog voor me. *G*E*W*E*L*D*I*G*. Ga daar maar lekker mee showen in het quilt-weekend. Wout vroeg vandaag trouwens, wanneer Vera "eindelijk" weer eens bij hem komt. Hoor je het hem zeggen? Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend! Ik heb er bewondering voor hoe ver je al bent! Ik ben dan wel later "ingestapt", maar ik ben nog jaren verwijderd van een voltooide top... Maar het is een prachtquilt om aan te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kunstwerk super mooi groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind 'm zo toch al prachtig, dus dat kan nog wat worden als de kleuren wel tot hun recht komen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Wat ga je lekker! Veel plezier dit weekend en succes met je steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit geeft echt een WOW hier achter de computer !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is hij mooi geworden en al zo ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Heleen in deze tinten, weer eens wat anders dan het origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In één woord SCHITTEREND!!!!!!!!!!!

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat wordt hij mooi Heleen. Krijg je die twee rijen echt in een maand af? Ik kan je vorderingen in het week end op de voet volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjonge jonge wat een pracht, wat knap zeg een kunststuk om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat wordt dit toch mooi.
    Ik heb nog wel een heleboel blokjes te gaan.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oohhh wat prachtig Heleen!! En nog maar 2 rijen, zucht.... wat gaaf!
    Een heel fijn quiltweekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteerd!!
    Je bent lekker verwend...;-)
    En wat wordt je top mooi...echt een plaatje Heleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is hij geweldig mooi, nee prachtig en idd wat enorm groot al. En wat goed dat je hem volgende maand af wilt hebben. Je bent er bijna. Ik vind het een hele prestatie hoor om hem helemaal te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bijna bijna Heleen en hij ziet er prachtig uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen