maandag 12 maart 2012

Kadootjes en sokken af!

Gisteren ben ik flink verwend! Niet zo maar hoor. Ik had er weer een jaartje bij. Veel felicitaties via de mail en Facebook (allemaal bedankt!) maar ook live kreeg ik visite....en kadootjes!


Flink verwend! of niet dan!!Wat is dat bovenste stuk apart he! Kwam mijn oudste mee aan. Die heeft altijd aparte dingen. En ik heb ook 2 hele gave boeken gekregen. De nieuwste van Chiaverini en een prachtig boek met noorse truien! (echt kwijlen!!!) Aparte drankjes en yohurtgums...yammie!!
Mijn vader is aankomend weekend jarig maar omdat ik dan op quilt weekend ben gaf ik hem nu alvast zijn kadootje. Een paar sokken had ik voor hem gebreid! Die kan ik dus nu ook laten zien!
Van de week nog een druk weekje voor de boeg en vrijdagmorgen op naar Ermelo!! Quiltweekend!

19 opmerkingen:

  1. Ik ben een beetje laat met felicitaties, maar hier nu de eerste.
    Wat ben je flink verwend, mooie cadeaus.
    Je vader heeft al vast prachtige sokken voor zijn verjaardag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt dus een leuke verjaardag gehad..... wat een leuke sokken, daar zal je vader wel lekkere warne voetjes mee hebben.
    Tot vrijdag.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had ik dat geweten, dan had je kaart van me gekregen! Nu maar op deze manier: ALSNOG VAN HARTE!! Een heel fijn jaar toegewenst Heleen met vrede, geluk, gezondheid en veel plezier. Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb je gelukkig al een mailtje gestuurd.....pfiew, schrok ervan toen ik ontdekte dat ik te laat was!!!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In je vorige logje had ik al een felicitatie geplaatst maar nu dan nog maar een keer Van Harte!!
    Je bent idd lekker verwend. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mooie sokken heb je gebreid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte en een heel gezellig en creatief nieuw jaar gewenst! Enige cadeautjes heb je gekregen, genieten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie cadeautjes, Heleen! Dat boek van Jennifer ga ik ook kopen. Mijn collectie moet compleet blijven tenslotte en bovendien zijn ze gaaf.
    Mooi zijn de sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk is het toch om verwend te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook van mij gefeliciteerd, Heleen! Je hebt gave cadeaus gekregen, lekker van genieten...
    En die sokken..., hahaha mijn vader zou daar ook blij mee zijn!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He jarige job gefeliciteerd nog. Lekker verwend zo te zien groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van mij ook nog van harte hoor!! leuke kadootjes allemaal. Geniet er van.

    groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd! Je ebtn lekker verwend zeg. Geniet nog maar even na. Tot vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beetje laat maar niet minder gemeend! nog van harte gefeliciteerd en een fijn weekend......

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog van harte gefeliciteerd en wat heb je veel leuke dingen gekregen en dat bovenste stuk is inderdaad heel apart, maar ook erg mooi.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, beter laat dan nooit.

    Wat een geweldige cadeaus gekregen.

    En wat zal je vader blij zijn met de sokken, lijkt mij zo heerlijk eigen gebreide sokken.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ben je heerlijk verwend en wat een mooi cadeau heb je voor je pap gemaakt. Leuk op quiltweekeinde alvast heel veel plezier daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Heleen, ben weer even in beeld. Nog van harte gefeliciteerd. Wat goed dat je verwend bent, dat had ook niet anders gekund. Ga je naar een quiltweekend? Wat ontzettend leuk, van het quiltersgilde of van "jezelf". Wel een topidee. Geniet er maar van. Nog even nagenieten van je verjaardag. En... moet ik nu tot de 23e mei u tegen je zeggen?
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen