dinsdag 6 maart 2012

Sokken af en nieuwe wol en voorjaarsetalage.

Het eerste paar sokken is af! Deze zijn voor DH. Maat 43 dus dat is niet onaardig. Het 2de paar staat inmiddels op de pennen. Deze wil ik over 1,5 week kado geven dus ik moet even flink doorbeien.
Het is ook weer 6 draads wol op pen 3 dus dat gaat wel snel.
Gisteren bij Sylvia geweest om deze wol op te halen en meteen natuurlijk al haar nieuw geverfde wol mogen bewonderen!! Prachtig. Jullie mogen even meegenieten.


De tafel lag vol met de mooiste strengen. Uiteindelijk ben ik nog weer met vier prachtige strengen weg gegaan. (errug!!)
Dat wordt dus heel veel breien de komende tijd. Maar als ik elke 2 weken een paar brei dan kom ik er wel royaal doorheen,voor het eind van het jaar. ;-)Al deze mooie wol kun je vinden in de webwinkel van Sylvia van Wol met Verve. Echt de moeite waard om te kijken en zeker niet alleen voor sokken hoor! Ze heeft van veel kleuren meerdere strengen en je kan dus ook een prachtige sjaal er van maken.
Tot zover de wol.
Gisteren ben ik bezig geweest met de etalage. Deze moest nodig in voorjaarsstijl. Nu de bloemen binnen waren kon ik ook de etalage weer nieuw opmaken.



Gisteren een grote bestelling bij GreenGate geplaatst. Dus over 2 weken hebben we weer nieuwe voorraad! Heerlijk.

En nu tot de orde van de dag! Wasvouwen, strijken, badkamer en wc's soppen. Vandaag is de jongste thuis omdat de leerkrachten staken. Ook daar gaan we dan ons gezellig mee bezighouden!

19 opmerkingen:

  1. Je sokken zijn geweldig. Wat een heerlijke stapel wol. En de etalage is ook weer om te smullen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave sokken, maar wat een schitterende wol laat je nu zien, ik ben geen breister maar die kleurtjes zou je gewoon voor de heb al willen kopen! Je winkel ziet er weer geweldig uit, heerlijk die voorjaars kleuren! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een geweldige tip, van die prachtige wol! Ik ben ook
    aardig besmet met het sokken-brei-virus, en als je dan zulke
    mooie wol voorbij ziet komen. Ik ga vandaag nog even snuffelen
    in het webwinkeltje (dat ik nog niet kende). Je hebt hele gave
    sokken gemaakt trouwens.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sokken, ik ben er een stel aan het breien op de rondbreinaald en begin dan bij de teen, kreeg het patroon van een vriendin en het is heel makkelijk.
    Mooie etalage heb je weer.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sokken en veel mooie wolletjes. De etalage ziet er ook heel uitnodigend uit. Daar zou ik zeker niet voorbij lopen.
    Ik heb me net nog op de site van GG zitten vergapen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou willen dat ik sokken kon breien ! Mooie wol heerlijk.De etalage geweldig !! zat ik maar wat dichter bij enig.

    Groet José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie sokken zijn het. Wat een prachtige kleuren heeft de wol. Je etalage is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij heb geen koude voeten meer dit voorjaar :-))
    Wat heb jij een prachtige spiegel in je winkel, heeeelll moooiiii.

    PS: de rest is ook mooi hoor.

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooit begin ik ook aan sokken. Dank je voor de tip van de mooie wol.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat greengate toch een leuk merk, die rode auto met dat caravannetje....heb je die voor jezelf besteld ? (lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kom bij je sfeer snuiven wat heb je het echt prachtig geetaleerd. Chapeau carina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie sokken en wat een prachtige wol heb je gekocht. Je etalge ziet er geweldig mooi uit en wat leuk een bestelling bij zo mooi en vrolijk merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige wol!! En ik wil niet onsmakelijk doen, maar van jouw etalage krijg ik een beetje een kwijl-gevoel.......meid, wat een leuke dingen: wow!!!
    XX Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kleuren, die wol! Zo warm. Waar haal jij toch de tijd vandaan om zoveel te handwerken naast de zorg voor je winkel?! De etalage is om te zoenen!! Wil hem eens in het echt zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige wol. Waarom ben ik daar toch allergisch voor?
    Je dh zal blij zijn met de sokken en je etalage ziet er weer fris uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig paar sokken! Heerlijk zo die verschillende kleuren wol bij elkaar... En de etalage mag er zijn, zeg: prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De sokken zijn goed gelukt. Heb je deze vanaf de teen gebreid?
    De handgeverfde wol is schitterend. Jammer dat ik geen wol verdraag. Mijn huid krijgt dan dezelfde kleuren als de wol.
    En wat ziet de etalage er weer prachtig uit. Het voorjaar mag nu echt wel komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat i het genieten bij jou, wou dat ik daar nu even bij je zat met een kopje koffie en genieten van al het moois wat je hebt
    ( en nee je kan me niet verkopen hoor!! grinnik
    Wat een schitterende wol, mooi je sokken
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele gezellige dag!
    Groetjes Berna

    BeantwoordenVerwijderen