zondag 18 maart 2012

Weer thuis!!!!

Pffff, moe maar voldaan, heet dat geloof ik! Een geweldig gezellig weekend achter de rug!
Hier even een kleine indruk van in welke omgeving ik drie dagen aan het werk was!
Mijn HeMa zusje Marie-Joze

Mijn blik naar rechts. Ingrid was met een gave Harry potter quilt bezig. Daar achter zie je nog net Danielle achter haar machien wegduiken! Die was met de mini POP bezig. Zoooooo gaaf!

Mijn overbuuf Truus! Dit keer had ik geen migraine dus kon ik zonder een Reiki sessie van Truus. Bijna jammer, wat dat kan ze erg goed.

En daar achter nog veeeeeel maar leuke meiden.
Ik heb ook hard gewerkt maar ook veel bijgekletst en gewoon genoten! Mijn CWDQ top is af, maar ja die mag ik nog niet laten zien. Pas de 14de april!!! Oef, hou ik dat zolang vol??? En ik ben met een HeMa tas bezig geweest. Dus alleen een sneak peak want die showen we altijd samen als ze af zijn.

Zo nu maar vroeg naar bed en van de week een beetje bijkomen. (en nagenieten natuurlijk)

11 opmerkingen:

  1. Het was weer genieten. Vandaag vroeg naar bed en dan weer met veel energie verder aan de projecten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zon weekend gezellig! wat een gekakel zal dat zijn. Nu lekker nagenieten groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was dus ook een heel geslaagd weekend! groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was leuk he. Ben jij ook zo moe van het nachtbraken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je zo genoten hebt van je weekend. Nu nog maar lekker nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej Heleen, fijn dat het zo'n geslaagd weekend was. Geniet nog lekker na en probeer wat bij te slapen van het nachtbraken ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, leuk hoor en grappig dat je dan weer bekenden bij jou op de foto zie.. Ingrid woont bij mij in dorp.. maakt ook hele mooie dingen..

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn toch geweldige dagen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fijn dat je genoten hebt en ook nog zonder migraine: doe je goed, meis!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk Heleen, ziet er zó gezellig uit. Ik ben reuze benieuwd naar je top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat was het heerlijk weer om samen te quilten, en wat een straf dat je nu 4 weken moet wachten om je prachtige CWDQ te showen!

    BeantwoordenVerwijderen