donderdag 8 november 2012

Breiwerk tussen de troep

Vandaag toch een brei-update. Er is weer iets van de pennen gegleden.
Rockefeller nummer 4 is klaar. Deze is voor mezelf.  Binnenkort begin ik aan de laatste RF. Maar ik moet eerst met mijn trui verder.
Spontaan meegaan doen met een Knit Along. Een Mystery sock. Is er ff bijgekomen. Dit is deel 1. Vandaag komt deel 2 uit als het goed is.
En deze sok is voor een andere KAL. Een toe-up sok. Mooi patroon. Meestal brei ik top-down omdat je dan beter kan zien of hij past. Nu nog de 2de sok erbij breien.

8 opmerkingen:

  1. Wat is hij mooi geworden, helemaal super. Toch heerlijk zoiets nog tussen alle troep te kunnen doen. Een mystery sock! Wat een leuk idee! En die toe-up is ook al zo leuk. Leuke naam ook.
    Schiet het werk al een beetje op Heleen? Zie je al hoe het gaat worden??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige sjaal ! Goh, dat ze op breigebied ook werken aan mysteries. Leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is deze weer mooi, prachtige kleuren! Zal je fantastisch staan! Je sokken zien er ook zo gezellig uit, wel apart om andersom te breien!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow,tis een bjoetie geworden!!!
    ik ben ook aan het breiselen....haha......de cowl lukt nu op een Knitpro een stuk beter en de cowboy wordt een heel bouwwerk, tis natuurlijk vrij dikke wol en op het plaatje lijkt ie lang zo 'zwaar' niet! Kom ook niet helemaal uit met hoeveelheid naalden en steken, maar dat is niet zo dramatisch!!
    Koud zal ik het niet hebben als ie af is.

    sterkte in de rommel, he en vanavond weer prik en ping???

    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi breiwerk is het geworden.Dat je er nog tijd voor hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heleen, tis een plaatje, sinds ik tracht te breien weet ik hoeveel werk dit is, ik snap echt niet waar je de tijd allemaal vandaan haalt, en dan zo,n verbouwing....Brrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige sjaal is dit weer en de sokken ook al zo mooi. Wat maak je toch prachtige dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend, ik ben gestopt met breien, geen schouder en bovenarm meer over.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen