zaterdag 29 oktober 2011

Aanrommelen

Gister was het een lekker rommel dagje. Tussen de bedrijven door heb ik een filodeeg appeltaart gemaakt. Dacht als het met noten een baklava kan worden moet het met appel toch ook kunnen. En lekker snel klaar. En idd het smaakt prima. Kan alleen nog de foto laten zien.;-)
Gisteren heb ik ook de grannie sloffen afgemaakt. Helaas zijn ze me te groot maar daar is inmiddels al een gegadigde voor gevonden. Dus zal ik ze nog een keer moeten haken maar dan kleiner.


Voorlopig ga ik eerst nog met een paar andere sloffen verder. Dat is een HEMA project en moet dit weekend af dan kunnen Marie-Joze en ik ze samen showen.
Ook zijn we druk met ons HEMA vest van grannies. We zijn op de helft met vierkantjes haken. De kabouter laat ik volgende keer weer zien. Dan zit het lijf in elkaar.

De aanmeldingen komen lekker binnen voor de High Tea. Dus als je in de buurt woont en je wilt erbij zijn stuur dan snel een mailtje met het tijdstip dat je wenst te komen.
Hihg Tea woensdag 9 november van 13:30 tot 20:00.
In Het P(l)akhuis
te Hasselt (boven Zwolle)

Volgende week weinig tijd voor hobby want de etalages moet weer gedaan. De kerstbomen moeten erin. Ook de winkel gaat woensdag helemaal in kerstsfeer. Fijn weekend!

11 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een actieveling! Je maakt in een sneltempo de leukste dingen. De slofjes zijn geweldig geworden. Ik heb ze verleden jaar gehaakt en ze vielen ook (veel) te groot uit. Ik heb ze uitgehaald en ben niet meer opnieuw begonnen. Ben sokken gaan breien........, die ik met de verhuzing ben kwijtgeraakt :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die taart ziet er goed uit. Wat een leuke sloffen zijn het geworden. Jammer dat ze te groot zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sloffen! Fijn dat de te grote een goed baasje hebben gevonden, ze zijn te mooi om in de kast te verdwijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sloffen en als je dichtbij woonde kwam ik zeker naar de high tea.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sloffen en wie zal de gelukkige zijn (lol). Ik kom gezellig naar de High tea, hopelijk hebben we ook wat tijd om te kletsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sloffen aan, kopje koffie met taart en genieten van je etalage. Dat gaat helemaal goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was letterlijk lekker aanrommelen. Lijkt me heerlijk, die taart.
    Die sloffen vind ik ENIG! Fijn weekend Heleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh lekker! Dat is lang geleden dat ik dat heb gehad.
    Je sloffen zijn mooi, of beter gezegd haar sloffen. Ik vind het een heel leuk model en eigenlijk niet moeilijk,weer de grannies ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Heleen, ze zien er erg gezellig uit zeg! Jammer dat ze te groot voor je waren, maar ik denk dat je iemand anders er erg blij mee hebt gemaakt!
    Succes met de High Tea! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De appeltaart ziet er heerlijk uit en wat een leuk sloffen, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je sloffen helemaal GEWELDIG.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen