maandag 10 oktober 2011

Hoezo, chaos?

Choas! Ja, er ligt van alles. Nou, in mijn hoofd is de chaos dus nog erger. Ik ben bezig met een poncho voor Vera, een vest voor mezelf, sokken voor de kabouter en toen zaterdag ook nog met een slofje begonnen. Herkennen jullie dat? Er schiet een idee in je hoofd en dat wil je dan meteen even uitproberen. Grrrrrr, en zo zit je dan met allemaal projecten. Ik ga stug door! Nu eerst de poncho van Vera.
Ik ben trouwens best wel een beetje trots op mezelf. Ik heb vandaag hard gewerkt. Eerst vanmorgen met de hond gewandeld. Daarna de was opgeruimd en een nieuwe erin, de kast van Vera helemaal uitgezocht, zomer spul eruit en te klein goed en toen alles weer netje in de kast. Paste nu ruimschoots. Daarna ons bed afgehaald en de was uit de machine opgehangen. Toen alle ramen van de woonkamer, gang en keuken binnen gelapt( zijn flinke jongens). En toen achter de naaimachine gekropen en een CWDQ blok gemaakt. Daarna lunch met Vera en toen verder met de poncho. De ramen leken toch niet schoon dus hup, het was droog buiten alleen wat storm, dus ook alle ramen aan de buitenkant maar gelapt. En toen was het 3 uur.Net klaar met lappen en het begint te regenen. Nou ja, ze waren schoon.
Zometeen met Vera naar de Bieb en dan de cavia verschonen. Nee, nog niet klaar want heb bed moet nog weer opgemaakt als het droog is en dan nog eten koken en na het eten.......zal het wel op zijn. Zo ziet een maandag er hier ongeveer uit. Hihihihi. Vanavond hoop ik nog een klein beetje puf over te hebben voor wat gehobby.
Dag dag tot gauw.

12 opmerkingen:

  1. Ik wilde dat ik het je na kon doen, dat kon ik "vroegûh"ook allemaal. Je giletje vind ik vreselijk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, inderdaad chaos, haha.... lijkt hier wel een beetje op mijn logje, alleen heb ik alle huishoudelijke karweitjes achterwege gelaten. Verder heb ik hetzelfde als jij, dit proberen, dat proberen en dan heb je opeens stapels projecten en weet je het niet meer. Nou ja, ff koffie drinken en gáán maar weer LOL
    Succes!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd wel van een beetje chaos, Het enige is dat je het ook eens weer moet opruimen. Maar bezig zijn aan verschillende dingen is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat lijk jij op mij toen ik jonger was! Maar tegenwoordig heb ik iedere dag een prakje werk dat gedaan moet worden en verdeel ik mijn energie beter en dat gaat dus stukken beter en ik hou meer tijd om te hobbyen! Maar dat van die ramen ken ik ook, hier komt de glazenwasser en dan doe ik beneden de boel en prompt gaat het plenzen, dus gedeelde smart! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chaos maakt me onrustig. Dat probeer ik zoveel mogelijk te mijden. Mooie kleuren heb je daar in de vensterbank liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo, bezige bij......
    wat een lekker gevoel zul jij hebben als je vanavond je bedje in duikt!!
    Helaas heb ik na zo'n dag geen energie meer voor de avond..........
    slaap lekker en droom maar van alles wat je gedaan hebt.
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou weet ik wat anderen denken na het lezen van mijn activiteiten op 1 dag, ff bijkomen; jemig hoeveel uur heb jij er in zitten? Wees blij dat de kabouter kleine voeten heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ben lekker bezig geweest en wat kan je daarna genieten, dat had ik vroeger tenminste, nu geniet ik als mijn hulp geweest is, maar dat is toch niet zo intens.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je veel gedaan en ben je met veel bezig. Knap hoor en dat allemaal op een dag en tegelijk, moet eerlijk bekennen dat ik het vaak ook zo doe hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben jij lekker actief geweest,ik wou dat ik dat kon op één dag. maar alle gekheid op een stokje je maakt prachtig haakwerk. Je blokjes op je vensterbank wat zijn die mooi van kleur.

    Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Poeh zeg, ik weet niet of ik je kan bijhouden, maar wat daar op de vensterbank ligt ziet er goed uit. Wat een bezige bij!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha,je bent een bezig bijtje!
    Wel genoeg rust inbouwen hoor,dan ga je langer mee...;-)
    Leuke banner heb je,nodigt uit om eens langs te komen!

    BeantwoordenVerwijderen