zondag 16 oktober 2011

Kaboutersokken

Het is gelukt! De kaboutersokken zijn klaar. Niet zo moeilijk toch zou je zeggen? Ik ben nogal eigenwijs en wilde 2 sokken tegelijk op rondbreinaald zonder handleiding hoe dat moet en met patroon voor op 5 pennen breien. Ik had ooit eens 2 sokken van teen naar boven gebreid (ook tegelijk) maar ja die kaboutersokken waren van boven naar teen beschreven. Maar, het is gelukt!! Geen hoofdprijs maar ik ben tevreden en de kabouter heeft warme voetjes. Nu op naar broek en bloese. Die kunnen met de naaimachine dus dat scheelt.

12 opmerkingen:

  1. Jij eigenwijs hoe kom je erbij. Leuke sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dacht even dat je oma was geworden.........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zeg! Nu kom bij mij niet voor breiwerken, na de sjaal van een jaar of twee geleden, ben ik weer helemaal van de brei af! Bevalt mij prima! Succes met de rest van de kleding! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sokken. Knap van je om dat zelf uit te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. knap, sokken breien.......én vier naalden én een rondbreinaald zijn aan mij niet besteed!!!

    En ken jij dat verhaal van een leuk mens dat niet meer wilde bloggen, geen inspiratie had??? Nu heeft ze sinds kort weer een blog, met foto's, perfecte lay out in haar verhalen en nog een diashow van haar CWD blokken ook........WOW!!!
    fijne dag, groetjes, S.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat staan ze leuk aan die kabouterbeentjes.
    Leuk je mail over de grannies, dat wist ik niet meer.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach,wat een leuke sokjes voor de kabouter...goed gedaan Heleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerds zijn het geworden knap hoor zo klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van mij krijg je wel een eerste prijs hoor. Ik zou er niets van gebakken hebben. Schattig zijn ze. Zó piep.

    BeantwoordenVerwijderen