vrijdag 2 december 2011

Prinses Kate sjaal

Wowwww, wat een reakties op mijn RD! Ik ben er beduusd van. Allemaal bedankt voor de complimenten. En natuurlijk doen jullie lekker 's nachts de oogjes dicht als je op die kamer slaap! Zooo geweldig is het nu ook weer niet dat jullie er van moeten wakker liggen. Wieke lijkt me reuze gezellig om eens samen te knutselen! Moeten we afspreken!!
Inmiddels is mijn grannievest ook af. Maar dat is een HeMa project dus dat laat ik pas zien als Marie-Joze ook klaar is (beetje op schieten hoor!!!!) Voor de verandering ben ik eens eerder klaar hihi.
Wel heb ik een gehaakte sjaal af. Het is een model die Prinses Kate eens droeg en helemaal een hit werd in haakland. Ik ook natuurlijk er mee aan de slag. Het was een winkelproject dus ligt naast de kassa en als ik dan sta te wachten dan doe ik wat steekjes. Maar ongemerkt is hij dan opeens af. Hij is voor mijn schoonmoeder en die komt toch zondag dus kan ze hem mooi meenemen!

De sjaal is ongeveer 60 cm breed en 130 cm lang. Patroon vind je Hier

10 opmerkingen:

  1. Die is gaaf zeg! Heb het patroon snel opgeslagen, kan ik er aan beginnen als ik tijd heb! Dus met St.Juttemis! LOL! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende sjaal, nu daar zal je veel bekijks mee krijgen
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sjaal is het geworden. Wat zal ze daar blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, daar zal ze wel vreselijk blij mee zijn.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie omslagdoek is dit zeg..., ik heb al bij het patroon zitten kijken.. Heb jij dezelfde wol/kleur gebruikt als ze daar aangaven?
    Ik ben tegenwoordig een beetje van eerst de restanten opmaken, maar wil natuurlijk niet het gevaar lopen te weinig te hebben.... Hoeveel bollen of hoeveel gram gebruikte je?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zal zich als een prinses voelen met zo'n prachtige sjaal.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, Heleen, wat een prachtige sjaal. En je complimenten op je quilt heb je gewoon verdient. Ik ga zeker een keer komen. Lijkt me superleuk. Ik moet van mezelf elk jaar een weekendje uit zonder man & kids, maar het is inmiddels al anderhalf jaar geleden. Fijn Sinterklaasweekend en ik denk dat schoonmoeders heel blij zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend! Je schoonmoeder is hier vast heel blij mee. Ze heeft het getroffen met jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is mooi, je zal je schoonmoeder erg blij maken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke sjaal is dit gewweldig daar zal je schoonmoeder blij mee zijn ben benieuwd naar het vest.

    BeantwoordenVerwijderen