dinsdag 6 december 2011

Te koop.......verkocht.

Vandaag weer een kerstbal gebreid voor Wereld Aids dag.  Kijk hier: Get the Virus
De bal is te koop voor 5 euro (inmiddels VERKOCHT). Het is een Wieke ontwerp (hier patroon) maar ik had niet helemaal goed opgelet en dus met een Heleen variatie. ;-)
Op de foto is het de bal boven aan.
De bal er rechts onder is ook net af. Dat was een probeersel met dubbele draad maar daar werd hij wel mega groot van. (hier niet zo te zien omdat hij achteraan hangt). De volgende bal ga ik met echte A&C wol breien. Oftewel wol van Rauma. Deze had ik Hier besteld. Dus wordt vervolgd.........
Het boompje ziet er zonder flits veeeeeeeel gezelliger uit. Maar ja, dan zie je geen bal.hihihi

10 opmerkingen:

  1. Hoi Heleen. Ik hoorde vorige week op radio Noord Holland van deze actie. Wij hebben altijd 's middags de Hulplijn, een enig programma waarin je mensen kan proberen te vinden of spulletjes die je kwijt bent. Wieke maakte gebruik van dit programma. Ik ben benieuwd of ze er 5000 bij elkaar krijgt. In ieder geval heb jij je balletje bijgedragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een produktie heb je al. Mooi dat de bal al verkocht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat de kerstbal al verkocht is. Leuk je kerstboom.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat maar door met de ballen! Goed hoor! Je boompje is schattig...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad gezelliger en gelukkig zie ik onderaan de ballen nog hangen, veel succes met de verkoop, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, ik zie er geen bal van, Heleen. Wel zie ik een veel sfeervoller boompje. Super, dat je weer een bal hebt gebreid en verkocht. Joepie. Binnenkort maar weer een update maken. En... succes met de wol van Rauma; ben benieuwed wat jij er van vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke boom is dit zo en wat een leuke ballen heb je gemaakt. En een beetje Heleen erin is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende ballen, en wat een schitterend doel, en dat je bal verkocht is, goed zeg.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je de bal ook weer meteen verkocht hebt! Het blijft leuk om te doen hoor.
    Met de Zeemanwol is het helaas niet gelukt....
    Ik ga zoeken naar een alternatief!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op de tweede is het sfeervoller met de lichtjes, maar de mooie ballen zijn op de eerste gelukkig even beter te zien. Super dat je al weer een bal hebt gebreid en verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen