woensdag 14 december 2011

Update CWDQ 14 december 2011

Het is weer de 14de dus tijd voor de update van de CWDQ.
Deze maand heb ik vooral mijn hobby tijd met breien en haken verdaan. Weinig blokken gemaakt. Ik had natuurlijk hele plannen maar ja........ Nu nog maar 17 te gaan dus dan denk je de turbo aan. In januari zal ik mijn best doen. Nu is de teller op 4 blijven steken. In totaal dus 104 blokken gemaakt. (kijk dat klinkt toch aardig. hihi)



Alvast een mooi voornemen voor het nieuwe jaar! Mijn CWDQ afmaken!!!
Oh en mijn nieuwste verslaving van de afgelopen 2 dagen op brei gebied. Ik was voor een vriendin wat aan het zoeken over hoe sokken te breien, vond ik toch dit leuke patroontje weer. (van Zij Maakt Het, maar helaas is deze beschrijving met Web-Log ten onder gegaan, maar misschien wil ze het wel op haar nieuwe blog zetten????)
MINI SOKJES!!!! LEUK!!!!
Tja, en hoe klein is klein he! Best klein!!!


13 opmerkingen:

  1. Mooie blokken en 104 is wel een heel respectabel aantal! Lief die kleine sokjes! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je al zo ver bent met je blokken. En deze keer weer van die mooie blokken. Wat een schattige sokjes. Ga je er sleutelhangers van maken?
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het knap hoor, vier nieuwe prachtblokken erbij! En wat ben je al ver... Die minisokjes zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn toch weer vier prachtige blokken.
    Mooi die kleine sokjes. Knap gebreid dat mini spul.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die sokjes, Heleen, geweldig. Leuk voor een kraamslinger... Je civil war wordt ook prachtig. Het 2e blokje vind ik een topblok! En brei/haak ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé 4 mooie blokken erbij,das toch wel wat hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoezo weinig blokken? Meid, je hebt er vier!! Ik helemaal niks, oohhh errugh LOL
    Je blokken zijn mooi en ik ben helemaal weg van die lieve mini sokjes, maar ga ze niet breien, want de huisjes komen eraan!!

    Liefs,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende blokken en wat een snoezige sokjes
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat moet toch lukken, een Affo volgend jaar. Je bent er bijna!! Ik heb dezelfde gedachte van die turbo bij mijn ACQ, die blijft echt even achterop. Ik moet daar nog 30 van....
    Wat een poepies van sokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Heleen en 4 is verschrikkelijk veel in deze drukke decembermaand. Volgend jaar zeker af!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie blokken zijn het geworden en je hoeft er nog maar 17. Je hebt ook erg veel andere erg leuke dingen gedaan. Die sokjes wat zijn ze ook leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige blokken en ik vind 4 een behoorlijk aantal en bij jouw is het einde ook in zicht. Die sokjes zijn echt super schattig. Inderdaad, dat patroontje moet er nog maar eens op komen.

    BeantwoordenVerwijderen